сряда, 7 март 2012 г.

На чай

Въздишка на облекчение... Лека отсрочка....Глътка въздух... Или по-добре глътка чай. От любимия ми. Ободряващ, а казват че и отслабващо действал... :)



Поради затоплянето имах намерение да го предложа с лед - като е суден също е много приятен, но след днешния сняг...хайде пак да се сгреем!
Аз го предпочитам с мед, препоръчват го и с лимонче, но за мен то убива онази леко люта нотка, в която се крие неговия чар.


Корен от джинджифил, колкото орех - настърган или на резенчета, пръчка канела, 2-3 карамфилчета - ето това е нужно за 2 л вода. Да покъкри на слаб огън 15 минути и се насладете!



 А в края на седмицата очаквайте как се прави домашен фондан  - със снимки и обяснения :)



9 коментара:

  1. Ще си грабна тази чаша, Ив! Ароматно, вкусно и красиво направи началото на деня ми! Прегръдки! :)

    ОтговорИзтриване
  2. Иве, обожавам пресен джинджифил!
    Лятото го правя студен, но сега ще си взема чаша топъл
    чай!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. Ауууу никога не ми е минало и през ума , че с джинджифила мога да си направя чай:):) Вече няколко пъти слагам пресен джинджифил когато правя курабии , но ме притеснява , че има едни влакна(като конци) и ако човек не знае от какво са е доста неприятно. Ти пробвала ли си и как процедираш ?
    Този чай ще го пробвам задължително , много ме грабна :-)
    Честит 8 март скъпа Ивейн , пожелавам ти много приятна и изпълнена с приятни изживявания седмица !

    ОтговорИзтриване
  4. Честит празник!Бъди много щастлива , обичана и усмихната!

    ОтговорИзтриване
  5. ИВ, така примамливо си ни го поднесла този чай, че ще търча да търся джинджифил...много обичам джинджифил и канела, купувала съм подобен на пакетчета, но предполагам не е същото..
    Честит празник! Бъди здрава, щастлива и обичана, не спирай да твориш!
    Незабравим празник ти пожелавам!

    ОтговорИзтриване
  6. Ще пробвам чая задължително!
    Честит празник!
    Бъди здрава,щастлива и обичана!

    ОтговорИзтриване
  7. Обожавам го, но така красиво никога не съм го приготвяла:)
    Засега ще взема този, а после по-неугледния-мой:)
    Хубав празник!

    ОтговорИзтриване
  8. Мили момичета, бъдете красиви, щастливи, ценени, обичани!
    Благодаря ви!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails