сряда, 2 ноември 2011 г.

Следхелоуинско

Упрекнаха ме тортените ми дружки, че съм спряла да рисувам.
Така добре ли е?


Че времето не стига,  че графикът е пренатоварен... това изобщо няма нужда да го споменавам. Но когато 20 курабийки трябва да са декорирани за следващата сутрин ...тематично :)...
рисуването е едно добро и бързо решение.  Модели в нета - колкото искаш.

Преподавателката  по английски език на дъщеря ми има много ефективен подход за поощряване и стимулиране на учениците си. За празници, за добри резултати от тестове, винаги им подготвя някаква изненада. Радвам се, че често се доверява на мен. Успяваме да се изненадваме.

За да не изгубят давност и да не чакат до другата година:



14 коментара:

  1. Смразяващи са ;) (страхотни наистина!)

    ОтговорИзтриване
  2. Жестоки! Подозирам, че сме обикаляли по едни и същи места из нета:) Част от тези, които рисувах са подобни, но не могат да се мерят с твоите:)

    ОтговорИзтриване
  3. ВеСеЛиНа, Violka, хихи, знаех си :))

    Ааа, няма такова нещо, Лулу. Първо, че не си ги мерим, второ, че твоите са уникални! Но това на твоя територия ще го прикзавам. За местата в мрежета - аха- добре, че не сме се сбили за някоя картинка :))))))

    ОтговорИзтриване
  4. Страхотни са. Сигурна съм че децата са били на седмото небе :-)

    ОтговорИзтриване
  5. И на мен ми допаднаха много, а аз съм скарана с рисуването отдавна.:)

    ОтговорИзтриване
  6. Мда, грехота е да ни лишаваш от такава красота!

    ОтговорИзтриване
  7. Чудесни са... обичам да рисуваш... обичам и феи, и духове... важното е, че са забележително красиви.

    ОтговорИзтриване
  8. Грехота е...толкова време да не се обадя, Дива :)
    Хриси, надявам се да са били доволни децата.
    Траяна, Ondine, Кокона, Vanille, радвам се, че ги одобрявате :)
    Обичам...да е така поднесено,ivalex:)
    Дани, Дани - изгубила съм тренинг или тепърва трябва да хващам цаката на новото тесто :)

    ОтговорИзтриване
  9. Браво за старанието!Но определено си трябва и Талант за тези кулинарни красоти!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails