понеделник, 8 ноември 2010 г.

На гости на LaMartinia

Когато отиваш на гости в нечий дом за пръв път обикновено носиш подарък. Много често надничам в в дома "LaMartinia" - сутрин преди работа, вечер след работа и дори по време на работа. Което "открадвам" от там с поглед ме зарежда и вдъхновява. Това е едно широко и подредено  място, направено с много усет, внимание и финес. Там има всичко - от малката кутийка, до големия проект. Има звуци, има чувства, има отношение към детайла, към обикновеното и възвишеното, към изкуството и  живота.

Исках моят подарък да хармонира или поне да допълни това богатство, да е нестандартен и интересен, и да е част от мен.

Дълго се чудех какво да отнеса, ровех се в мислите си, в снимките си и накрая го открих. Точният подарък. Занесох не един, не два, а много....вентилатори :).


Мария, много съм поласкана да бъда сред твоите гости. За мене беше изключително удоволствие!


8 коментара:

  1. В една лекция по Местно самоуправление (?!) говорихме за тези красиви "бели птици" (не ме питай какво общо има, аз все още не мога да си отговоря) и още тогава ме плениха!
    И аз като 2 годишното момченце гледам с широко отворени очи, когато минаваме покрай тях на път за морето :-)

    Много интересно ми беше да прочета разказа ти, Ивейн!

    ОтговорИзтриване
  2. Чудесен избор, Ивейн!
    Благодаря ви за удоволствието,
    прекрасни дами!

    ОтговорИзтриване
  3. Удоволствието остава за нас да виждаме как се преобразяваш, запазвайки онова уникално твое присъствие, което ни привлича да ти идваме на гости!
    Поздравления, омагьосана съм от "белите птици"!

    ОтговорИзтриване
  4. Ивейн, радвам се на избраната тема :)
    Бих чела с удоволствие за интересни от архитектурна гледна точка, сгради!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  5. Успяваш всеки път да изненадваш, Ив :-) Ако до сега тези вентилатори бяха просто извясяващи се вятърни мелници, сега вече са бели "птици" :-)

    Спорна седмица :-)

    ОтговорИзтриване
  6. Е, готини са, харесвам ги! Вятърната мелница има едно друго, ретро и мелахонлично звучене. Тези са нови, бели, и ведри ...кацнали "птици" :)))

    Благодаря за засвидетелстваното приятелството!

    ОтговорИзтриване
  7. Ивейн, много ми беше интересно да се докосна до "кухнята" на вятърните мелници, които съм виждала често отдалече! Страхотно гостуване! :)
    Поздрави и хубава седмица!

    ОтговорИзтриване
  8. Мира, духовита и в тон, както винаги :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails