неделя, 1 февруари 2015 г.

Голубой вагон

 
Текст: А. Тимофеевский
Музика: Владимир Шаинский

Медленно минуты уплывают вдаль....
Встречи с ними ты уже не жди.
И хотя нам прошлого немного жаль,
Лучшее конечно впереди!

Скатертью скатертью дальний путь стелится
И упирается прямо в небосклон
Каждому каждому в лучшее верится
Катится катится голубой вагон

Может мы обидели кого-то зря
Календарь закроет этот лист
К новым приключениям спешим друзья
Эй прибавь-ка ходу машинист

Скатертью скатертью дальний путь стелится
И упирается прямо в небосклон
Каждому каждому в лучшее верится
Катится катится голубой вагон

Голубой вагон бежит качается,
Скорый поезд набирает ход.
Ну зачем же этот день кончается,
Пусть бы он тянулся целый год






 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Синият вагон 
 
  Превод: Владимир Кромбърг

Няма да се върнат миналите дни,
среща с тях не чакай в този час
и макар че, мъничко от туй боли
бъдещето всъщност е пред нас!

Като на длан отпред пътят ни стеле се,
виж как опира се в онзи небосклон.
Всичко ще е наред: вярвам аз, вярваш ти,
тихо люлее ни синия вагон.

Може би обидих някого от вас -
от календара пада този лист.
На ново приключение ви каня аз.
Давай пълна пара, машинист!

Като на длан отпред пътят ни стеле се,
виж как опира се в онзи небосклон.
Всичко ще е наред: вярвам аз, вярваш ти,
тихо люлее ни синия вагон.

Източник на текста: detstvoto.net
 
 



 
 

 
 

6 коментара:

  1. Ив,
    страхотна торта! Много ми допадат стилизираните елхи, фигурките на Гена и Чебурашка. Оформила си идейно и подложката. Много ми харесва тортата ти! Разглеждах я докато си пея незабравимата песен,
    Нека пред нас са хубавите дни!

    ОтговорИзтриване
  2. Аз не съм гледала това детско филмче, но мислено се пренесох в света на тортата ти - толкова е хубава! :)
    Поздрави, Иве!

    ОтговорИзтриване
  3. Бети, Гери, благодаря за вниманието и интереса, момичета!
    Тъй като не съм особено активна ту от доста време, то предполагам, че не следите заниманията ми около декорирането на торти. Ако представлява интерес за вас, може да разгледате работата ми тук: http://ivaneivane.blogspot.com/p/blog-page_2.html
    Старая се поне галерията да актуализирам редовно. Основната ми активност е във Фейсбук страницата.
    Желая ви успешен февруари!
    Поздрави!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Е, Ив, много благодаря! Кой да се сети да наднича в галерията... Отивам да разглеждам веднага! :)

      Изтриване
  4. Здравей, може ли да ми кажеш телефон или мейл , мноого е спешно ...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Телефон не бих дала, а имейлът ми фигурира в "Преглед на целия ми профил"

      Изтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails