вторник, 25 февруари 2014 г.

Тортите на Вики

 Макар че отдавана отмина периода на увлечението на дъщеря ми по Уинксите, все още се подмятат няколко диска у нас. Оказаха се добре дошли, защото  всяка нова тема е свързана със щателно проучване. И тази не прави изключение.  Любимата героиня от анимацията - Блум- трябваше да присъства в оформлението на тортата. Името на детето успешно се вплете в логото.
 
 

 
Сравнително доволна от постижението си, но разкритикувана от безмилостните си съдници в къщи:
Каката:  "Хубавка е, но не си прилича особено" :)
Малкият: " Малко е кльощавичка".
И никакви доказателства не успяха да го разубедят.....
 
По незнайни за мен причини тортите, които съм правила за Вики не присъстват в блога. Използвам момента да си ги наредя:
 
С  любимите кукли за първия рожден ден на Вики.
Спомням си, че много ми се искаше цялата торта да има по-текстилно излъчване,
та затова и бяха тези нагънати цветенца - толкова лесни и симпатични...
 


И една пролетно-цветна, калинково, пеперудена торта. Без претенции, но пък свежа...
Особено любими са ми усмихнатите маргаритки:)


Идвай пролет!

3 коментара:

  1. Разкошни торти! На мен направо си ми прилича на Уинкс:)Аз и толкова не мога:)

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, че красота... Браво, Иве! :)
    Но най-важното е, че носят толкова майчина обич... Все така да твориш ти желая!
    Поздрави и хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  3. А моята дъщеря в момента е на тази вълна. И освен,че разпозна феята и тортата си хареса.
    На мен пък така ми допадна тази пищна на цветове и цветя торта. Успях да усетя аромата на пролет...

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails