неделя, 24 юни 2012 г.

Миниатюри

Понякога е нужно много малко, за да изразиш себе си и отношението си към приятел.




Едно чудесно допълнение към подаръка или ефектна изненада може да бъде  кокетна малка тортичка.



Направена от слепени курабийки или от обърнати кексчета, несъмнено ще предизвика много радост. Не само у рожденичката, но и у по-малкото й братче.


И разбира се, няма да оставим малките гости да преглъщат с вперени  погледи и изпънати шии към виновниците за нашите миниатюри.  За тях сме подготвили по едно копче:)




21 коментара:

  1. Ивче, създаде ми настроение :)
    Хубаво лято!

    ОтговорИзтриване
  2. Ех, че цветни, пъстри и идейни миниатюри! Не може човек да не се усмихне, когато ги види :)
    Хубави и шарени летни дни!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Хубаво, че са създали настроение, не само в деня на поднасянето си тези минита :)
      Благодаря, Лети, и на теб красиво лято!

      Изтриване
  3. Отговори
    1. Така съм ги оттренирала тези мечки, че със затворени очи ги правя вече :)

      Изтриване
  4. Прекрасни са!!!!
    Сигурно са и много вкусни...

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Гледам да залагам на изпитани рецепти, така че, ммда вкуснички са :)

      Изтриване
  5. Много са сладурести, особено ми допадна мечето-момиченце!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Мечка с рокля - голям майтап, но и мен ме радва много :)

      Изтриване
  6. Изящни са, Ив! Сигурна съм, че създават изключително настроение, възхита и наслада! Прекрасно лято ти желая! :)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Заради удоволствието от реакцията си струва, Еви! И на теб!

      Изтриване
  7. Страхотни сладурчета,Ив! Прекрасни са!Само ти ги можеш тия невероятности!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. О, Йоли, каква сладка думичка изобрети само - невероятности - мнного ми харесва !

      Изтриване
  8. Страхотни са! Възхищавам ти се на търпението и креативността!

    Приятна лятна седмица!

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. След обичайния натоварен работен ден - да се занимаваш с нещо подобно, особено в миниатюрен вариант - си е нещо като релакс :) Благодаря за посещението, krasi_mm! Хубаво лято и на теб!

      Изтриване
  9. Браво, страхотно въображение. Просто изглеждат чудесни, започнаха да ми текат лигите (с извинение за по-гнусливите) :)

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails