понеделник, 10 януари 2011 г.

Да покараме ролери

Навън е бяло, зима и едва ли карането на ролери е най-разумното нещо, което може да се направи.

Склонна съм да вярвам, че една сладурана в предтинейджърска възраст би се опитала да направи това - поне така твърди по-голямата й сестра. Ролерите били основния начин за придвижване на Наталия, независимо от сезона. Затова и желанието на каката бе да изработя малка торта с ролери за семейното отбелязване на 12-ия  рожден ден.  Помолих единствено да ми посочат модел, който би се харесал на Наталия, за да не сгафя с избора си.



 Много приятна работа е да се опиташ да се доближиш в максимална степен до оригинала...

 

...  да добавиш още нещо ...



 ... за да постигнеш един симпатичен резултат с момичешко излъчване.

Така и не разбрах точната реакция на рожденичката, но съм силно развълнувана от отзивите на нейния баща както за вида, така и за вкуса. А самата торта не беше никак мини-стандартна доза. Определено формата има значение.

20 коментара:

  1. прекрасна е!много ми хареса ,страхотнааа

    ОтговорИзтриване
  2. Не знам за реакцията на рожденничката, но моята е wow :)
    Много красиви торти правиш, Ив!

    ОтговорИзтриване
  3. И аз се присъединявам към Инчето с подобна реакция :-) Вълшебна торта, Ивейн! И цветовата гама много ми хареса!

    ОтговорИзтриване
  4. Ох, винаги ме радват тортите ти, оригинални и изящни. Майсторска работа!

    ОтговорИзтриване
  5. Ади, Ина, Милена, Ваня, видяхте ли как се изчервих? :)))

    ОтговорИзтриване
  6. Прекрасна е тортата, Ив! Сигурна съм, че и на вкус, и на вид се е харесала на цялата компания!
    Сърдечни поздрави

    ОтговорИзтриване
  7. Незнам за рожденничката, но аз съм във възторг! Красива, младежка и много нежна!

    ОтговорИзтриване
  8. Ив, на мен ми допада и цветово :)
    Не мога да намеря точния израз,
    но си се справила перфектно!!!!
    ПОздрави!

    ОтговорИзтриване
  9. Ивейн, тортата е невероятна - толкова истинска и с прекрасни, момичешко-нежни цветове, браво!

    ОтговорИзтриване
  10. Ив, казвала ли съм ти, че си магьосница? Ако не, макар, че се съмнявам да съм пропуснала, тъй да знаеш, ти си Тортената фея.:)))
    Прекрасна е, няма начин рожденичката да не е била възхитена и горда с тортата си.:))

    ОтговорИзтриване
  11. Рони, как ме ласкаеш- добре, че феичките са много, иначе ще ми е неудобно аз да иззема това звание при толкова двуги тортени вълшебници :)

    Мария, Мариета, Дани, еvа bor, радва ме оценката ви!

    Еви, рядко при мен има торта в разрез, но от от избор по картинка дълго слушах после колко вкусна била. Как да не му е хубаво на човек?

    ОтговорИзтриване
  12. Е направо не е истина! Съвсем скоро имам рожден ден, ще ме осиновиш ли до тогава:)
    Тортата е уникално красива, като много държ ада отбележа, че нестандартния дизайн ме грабна на секундата още на превюто в блогрола ми!

    ОтговорИзтриване
  13. Хаха, само, ако осиновената ми дъщеря ми дава фотоуроци :)
    За нестандартен дизайн и аз се чудя често на прав път ли съм. Снощи (след дъжд качулка) дълго гледах торти с ролери във фликър-еми други са тенденциите. Но пък не е лошо и да си различен:)

    ОтговорИзтриване
  14. Ив,
    уникално красива торта. Излъчваща твоя стил, на архитекта и моделиера, скрити в теб. Много ми харесва, винаги успяваш да ме изненадаш приятно с нестандартни и прекрасни неща.

    ОтговорИзтриване
  15. Много е сладурска тортата, Ивейн! Още като я показа във фликър страшно много ми хареса! :-)

    ОтговорИзтриване
  16. Боже,като играчка от магазина е тази кънка.Невероятно майсторство.Страхотна е!

    ОтговорИзтриване
  17. Явно ще си следвам моите посоки, щом срещам одобрението ви, Лина, Дани, Ири, Йоли!

    ОтговорИзтриване
  18. Много нежна,страхотна е!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails