неделя, 14 февруари 2010 г.

Ноазети в ладийки

Преди време много харесах едно предложение от блога на Lois. Изпробвах го. Хареса ми. За днешния ден реших пак да приготвя тези изкусителни ноазети, но в мой и по-мек като вкус вариант.

Рецептата:
6  яйца,  50 гр сирене, 50 гр извара, 15-20 гр масло за спойка, сол и черен пипер на вкус; сух копър, сусам, маково семе за овалване


Сваряват се яйцата. Разрязват се на две и се отстраняват жълтъците. Намачкват се с вилица и към тях се добавят сиренето, изварата, маслото. Подправят се на вкус с пипера и солта. Оформят се 12 топчета. Овалват  се в сусама, маковото семе и копъра и се връщат в яйчените ладийки.

Това е моето предложение за днешния празник Сирни заговезни.
Простете и простено да ви е!

10 коментара:

  1. Прекрасни са, Ивейн. Обичам варени яйца, а със сиренце, сусам, маково семе ...мммм...вкусно:)

    ОтговорИзтриване
  2. Прекрасна идея :-)

    Весели празници, Ивейн!

    ОтговорИзтриване
  3. Простено и прости, Ивейн!
    Много фини ноазети :)

    ОтговорИзтриване
  4. Тези сирнени топченца само да паднат... набързо ще останат ладийките празни :)))
    Изглеждат чудесно, а онези с копърчето са сигурно и на аромат върха
    Спорна и усмихната седмица!

    ОтговорИзтриване
  5. Радвам се, че идеята ви допада!
    Успешна седмица!

    ОтговорИзтриване
  6. Ех, това го искам някой да ме поглези и да го направи !
    Поздрави, Ивейн !

    ОтговорИзтриване
  7. Този коментар бе премахнат от автора.

    ОтговорИзтриване
  8. DSdiva, приятно ми е да се срещнем. А онова по-горе не е никак трудно, и "малчо" може да го сътвори дори :)
    Поздрави и усмивки!

    ОтговорИзтриване
  9. Да, сигурно може да го направи, тогава освен рисуване с голи ръце, потопени в темперна боя, ще мога да добавя и декориране на кухня и дневна със сирене :)

    И на мен ми е приятно, Ивейн. Много ти се зарадвах в листа с последователите ми!
    Все пак трябва да намеря време за предизвикателството на тортите, което си е факт, откакто те чета, теб и Димитрана!
    Хубав ден ти желая !

    ОтговорИзтриване
  10. Напълно ми е познато това чувство-преди време подскочих от радост, когато вторият ми гост Димитрана ме "погледна" от листата с последователите :)
    За тортите - това е една сладка лудост - захванеш ли се веднъж, отказване няма и време все някак се намира :)
    Ще очаквам и твоите тортички! Успех!

    ОтговорИзтриване

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails